Μερικές από τις προκλήσεις της διαχείρισης γνώσεων ενός οργανισμού:
Η διαχείριση της γνώσης είναι ένα σύστημα υποστήριξης αποφάσεων που απαιτεί την εφαρμογή ενός μοντέλου που σχετίζεται με τις διαδικασίες μάθησης - μερικές φορές δε βασίζεται και σε μηχανική μάθηση - και την απόκτηση και μεταφορά γνώσης με την βοήθεια καθημερινών δραστηριοτήτων (διαδικασία ανταλλαγής γνώσης).
Η απόκτηση μιας τεχνογνωσίας δεν είναι από μόνη της αρκετή. Πρέπει να ενθαρρυνθούν οι κατάλληλες συμπεριφορές και να αναπτυχθεί μια κουλτούρα αμοιβαίας υποστήριξης στην επιχείρηση.
Τα εργαλεία και οι τεχνικές εκμάθησης θα πρέπει να συμβάλουν στη δημιουργία μιας ευνοϊκής κουλτούρας και προδιάθεσης για την κοινή χρήση.
Βασικά χαρακτηριστικά ενός μοντέλου διαχείρισης γνώσης (στρατηγική διαχείρισης γνώσης):
Το OpenKM σας επιτρέπει να ορίσετε ένα μόνο σημείο πρόσβασης σε όλες τις πληροφορίες - διαχείριση περιεχομένου - χρησιμοποιώντας μια ταξινόμηση. Το μοντέλο ασφαλείας σάς βοηθά να ορίσετε σε ποιες πληροφορίες έχουν πρόσβαση οι χρήστες.
Βασισμένο σε ένα μοντέλο εκμάθησης - μηχανική μάθηση. Χρησιμοποιώντας τα υπάρχοντα δεδομένα μέσα στο ίδιο το αποθετήριο, το OpenKM συλλαμβάνει και προσδιορίζει πληροφορίες για διανομή και επαναχρησιμοποίηση.
Οι λύσεις διαχείρισης OpenKM, σας επιτρέπουν να αυτοματοποιήσετε επαναλαμβανόμενες διαδικασίες. Αυτές οι διαδικασίες μειώνουν το κόστος, ελαχιστοποιούν τα ανθρώπινα λάθη καθώς και αποτρέπουν τους χρήστες από την εκτέλεση επαναλαμβανόμενων εργασιών που δεν συμβάλλουν στη γνώση.
Οι εργασίες διαχείρισης εγγράφων OpenKM βασίζονται σε συμβάντα εγγράφων, επικυρώνουν τους κανόνες και εφαρμόζουν καθορισμένες ενέργειες - και σας βοηθούν να ρυθμίσετε αυτόματα την επιχειρηματική σας λογική. Μπορείτε να ορίσετε κανόνες βάσει συμβάντων, για παράδειγμα να μετακινήσετε ένα έγγραφο σε νέο προορισμό, να αλλάξετε τις προδιαγραφές της ασφάλειας, να εφαρμόσετε μετασχηματισμούς εγγράφων (μετατροπή σε PDF) μεταξύ άλλων. Χάρη στην αρχιτεκτονική προσθηκών (plugins) OpenKM, η διαχείριση εγγράφων είναι εύκολα επεκτάσιμη.
Το σύστημα διαχείρισης εγγράφων OpenKM, προσφέρει μια ολοκληρωμένη και ρυθμιζόμενη καταγραφή των ενεργειών (audit trails). Σας επιτρέπει να έχετε αποδεικτικά στοιχεία για την εκτέλεση των δραστηριοτήτων που έχουν επηρεάσει, ανά πάσα στιγμή, μια συγκεκριμένη λειτουργία, διαδικασία ή συμβάν.
Υπηρεσίες Web REST και CMIS
Υποστηρίζονται πρωτόκολλα δικτύωσης CIFS, FTP και WebDAV.
Η διαχείριση περιεχομένου της εταιρείας OpenKM, μπορεί να ενσωματωθεί γρήγορα σε εφαρμογές τρίτων. Υπάρχουν διαθέσιμες ενσωματώσεις με Bonitasoft BPM, Joomla, WordPress, Google Drive, Microsoft Office και Vtiger μεταξύ άλλων.
Η διαχείριση περιεχομένου της εταιρείας OpenKM, επιτρέπει την δημιουργία ενός ή περισσοτέρων αποθετηρίων γνώσεων και την πρόσβασή τους από ολόκληρο τον οργανισμό. Μπορείτε να βρείτε ένα πρακτικό παράδειγμα στη διεύθυνση https://docs.openkm.com.
Η βάση γνώσεων, για παράδειγμα, βοηθά μια επιχείρηση στο να δημιουργήσετε γρήγορα έναν επιχειρηματικό κατάλογο (καταγραφή της διαδικασίας γνώσης).
Το OpenKM μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποθήκευση όλης της φυσικής αλληλογραφίας της εταιρείας, έντυπων εγγράφων - μέσω διαδικασιών ψηφιοποίησης - καθώς και για την αποθήκευση email.
Αυτόματη διανομή προσωποποιημένων πληροφοριών για χρήστες ή ομάδες χρηστών την δημιουργία τους στο αποθετήριο.
Βοήθεια στην ενοποίηση δεδομένων για τη λήψη αποφάσεων (DSS Decision Support System).
Αυτόματες αναφορές για έλεγχο.
Το Zone OCR του OpenKM είναι ένα σύστημα συλλογής δεδομένων και επεξεργασίας εγγράφων (καταγραφή της γνώσης). Έχει σχεδιαστεί για να μετατρέπει ροές εγγράφων οποιασδήποτε δομής σε δεδομένα έτοιμα για επιχειρηματική αξιοποίηση. Χάρη στην αρχιτεκτονική του OpenKM είναι δυνατή η ενσωμάτωση με τρίτες τεχνολογίες, όπως Abby Flexicapture, Kofax και Cognitive Forms μεταξύ άλλων.
Υπάρχουν διαθέσιμες επεκτάσεις για προεπισκόπηση αρχείων AutoCAD και DICOM. Χάρη στην αρχιτεκτονική προσθηκών (plugins) του OpenKM, το σύστημα είναι εύκολα επεκτάσιμο.
Ο έλεγχος των εκδόσεων είναι η διαχείριση των αναθεωρήσεων σε έγγραφα. Οι αναθεωρήσεις συνήθως καθορίζονται από έναν αριθμό ή έναν κωδικό γραμμάτων, που ονομάζεται "αριθμός αναθεώρησης". Κάθε αναθεώρηση σχετίζεται με μια χρονική σήμανση και το άτομο που κάνει την αλλαγή. Οι αναθεωρήσεις μπορούν να συγκριθούν και να αποκατασταθούν γραφικά.