Επιτυχία στον μαγικό κύκλο της συλλογής δεδομένων, συνεργασίας και αξιοποίησης

Συλλέγω

Το OpenKM καταγράφει εύκολα μη δομημένες πληροφορίες από οποιαδήποτε ψηφιακή πηγή. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται αποθηκεύονται, προβάλλονται και χρησιμοποιούνται σε έναν μόνο χώρο εργασίας (workspace). Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να περιηγούνται, να εμπλουτίζουν και να επεξεργάζονται πληροφορίες που συλλέγονται από διάφορες πηγές συγκεντρωτικά από μία μόνο εφαρμογή.

Μέσω του API μας, οποιαδήποτε εφαρμογή μπορεί να ενσωματωθεί με το OpenKM λειτουργώντας ως παραγωγός ή καταναλωτής πληροφοριών.

Οι ομάδες μπορούν να εμπλουτίσουν και να τροποποιήσουν κοινόχρηστα έγγραφα κρατώντας σημειώσεις, να επεξεργαστούν πληροφορίες οποιουδήποτε τύπου αρχείου και να επισυνάπτουν όλο το υποστηρικτικό υλικό σε ένα τελικό έγγραφο.

Πελάτης

  • Web Client: Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στην τεκμηρίωση από οπουδήποτε, χωρίς να απαιτείται εγκατάσταση λογισμικού πελάτη.
  • Γρήγορη και φιλική διεπαφή χρήστη χρησιμοποιώντας AJAX.
  • Λειτουργεί με τα πιο δημοφιλή προγράμματα περιήγησης: Firefox, Internet Explorer, Opera, Safari, Chrome.
  • Μεταφράστηκε στα Γερμανικά, Αραβικά, Καταλανικά, Βοσνιακά, Κινέζικα Απλά, Κινέζικα Παραδοσιακά, Τσέχικα, Euskera, Ολλανδικά, Αγγλικά, Farsi, Γαλλικά, Γαλικιανά, Ελληνικά, Ουγγρικά, Ινδονησιακά, Ιταλικά, Ιαπωνικά, Λετονικά, Λιθουανικά, Μακεδονικά, Πολωνικά, Πορτογαλικά, Πορτογαλικά Βραζιλίας, Ρουμανικά, Ρωσικά, Σερβικά, Ισπανικά, Σουηδικά, Ταϊλανδικά, Τουρκικά και Βιετνάμ.
  • Προεπισκόπηση αρχείων πολυμέσων.
  • Διαχείριση Διαδικτύου.
  • WebDAV.
  • CIFS
  • FTP
  • Μεταφορά και απόθεση (αρχεία ή έγγραφα) από την επιφάνεια εργασίας.
  • Υποστήριξη για iPhone & Android

Πρόσθετα για Microsoft Office

  • Υποστήριξη MS Add-in από την έκδοση 2003 έως το 2019.
  • MS Outlook Add-in.
  • MS Word Add-in.
  • MS Excel Add-in.
  • MS PowerPoint Add-in.
  • MS Visio Add-in.
  • MS Access Add-in.
  • MS Project Add-in.

Ηλεκτρονική Διεύθυνση

  • Συλλογή email από IMAP, Pop3, IMAPs, Pop3s.
  • Διαμόρφωση λογαριασμού χρήστη.
  • Εισαγωγή κειμένου, HTML και συνημμένων.
  • Καταγραφή μεταδεδομένων.
  • Αυτόματη εισαγωγή και υποστήριξη φίλτρου.
  • Συγχρονισμός με τις Επαφές Google.
  • Εισαγωγή eml και msg.

1D / Γραμμικοί γραμμικοί κώδικες

  • Codabar.
  • Κωδικός 39.
  • Κωδικός 93.
  • Κωδικός 128.
  • EAN-8 και EAN-13.
  • ITF.
  • UPC-A και UPC-E.
  • RSS-14.
  • Επεκτάθηκε το RSS.
  • Επεκτάσιμο σε άλλες μορφές.

Γραμμικοί κώδικες 2D / Matrix

  • Πίνακας δεδομένων.
  • PDF 417.
  • Κωδικός QR.
  • Αζτέκων.
  • Επεκτάσιμο σε άλλες μορφές.

OCR

  • Σάρωση και ασφαλής αποθήκευση όλων των εγγράφων σε χαρτί.
  • Απεριόριστο OCR.
  • Διαβάζει binarγ και εικόνες σε κλίμακα του γκρι ή έγχρωμες.
  • Εξαγωγή κειμένου, υποστήριξη λεξικών στα Αγγλικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Γερμανικά, Ισπανικά και Ολλανδικά.
  • Αναζήτηση δεδομένων από TIFF.
  • Ενσωματωμένο με τις περισσότερους Open Source και Commercial OCR πλατφόρμες.

Antivirus

  • Σάρωση για ιό όλων των εγγράφων που φορτώνονται στο σύστημα.

Συγχρονισμός επιφάνειας εργασίας

  • Συγχρονισμός φακέλων επιφάνειας εργασίας και φακέλων στο OpenKM.
  • Εισαγωγή φακέλων από υπολογιστή.

Ηλεκτρονική τιμολόγηση

  • Εξαγωγή τιμολογίου σε μορφή "XML".
  • Επικύρωση τιμολογίου με ψηφιακή υπογραφή.
  • Λήψη του ηλεκτρονικού τιμολογίου σε μορφή PDF.
  • Αποστολή ειδοποιήσεων.

Πελάτης ψηφιακής υπογραφής

  • Ψηφιακή υπογραφή εγγράφων.

Πελάτης σαρωτή

  • Λήψη εικόνων από σαρωτές.
  • Μετατροπή σε PDF (προαιρετικό).
  • Ειοαγωγή στο OpenKM κανόνων τιμών μεταδεδομένων.
  • Προσθέστε και διαγράψτε εικόνες σε μορφή PDF.
  • Συμπίεση σε ομάδα PDF 4.

Συνεργάζομαι

Ενεργοποιώντας την κοινή χρήση και τη συνεργασία πληροφοριών μέσω κοινόχρηστων φακέλων, συζητήσεων με νήμα και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το OpenKM επιτρέπει στους εταιρικούς χρήστες να διανέμουν αποτελεσματικά το είδος των πληροφοριών που απαιτούνται για την επίλυση προβλημάτων και τη λήψη αποφάσεων.

Επιπλέον, οι πράκτορες αναζήτησης του OpenKM (προσαρμοσμένα κανάλια για κάθε χρήστη) παρέχουν ποιοτικό περιεχόμενο που απαιτεί από κάθε χρήστη να αναπτύξει το έργο του.

Διαχείρηση αρχείων

  • Μαζική μεταφόρτωση εγγράφων χρησιμοποιώντας αρχεία ZIP.
  • Εξαγωγή φακέλων ως αρχεία ZIP.
  • Κλείδωμα / ξεκλείδωμα εγγράφων.
  • Διαχείριση αγαπημένων.
  • Επιλέξτε τον προεπιλεγμένο φάκελο εκκίνησης.
  • Υποστήριξη για πρότυπα εγγράφων.
  • Προσωπικά έγγραφα για κάθε χρήστη.
  • Κάδος ανακύκλωσης για κάθε χρήστη.
  • Ειδοποίηση συμβάντος μέσω email (όταν συμβαίνουν αλλαγές).
  • Αποστολή URL εγγράφου μέσω e-mail.
  • Αποστολή εγγράφου ως συνημμένο email.
  • Σημειώσεις για έγγραφα.
  • Μηνύματα (κοινή χρήση ερωτημάτων / συνδρομών / αποστολή μηνυμάτων σε χρήστες).
  • Υπηρεσία συνομιλίας.
  • Εξαγωγή μεταδεδομένων από έγγραφα.
  • Μοναδικό αναγνωριστικό εγγράφου.
  • Ετικέτες χρήστη.
  • Ετικέτες στο Thesarus.
  • Ετικέτα Cloud.
  • Κατηγοριοποίηση.
  • Συρραφή (έγγραφα / φάκελοι / email).
  • Φόρουμ.
  • Δημιουργία εγγράφων με την βοήθεια οδηγού (φόρμες και έγγραφα μαζί με ένα τελικό έγγραφο δημιουργείται με τιμές).
  • Υδατογράφημα στα έγγραφα (κείμενο ή εικόνα).
  • Προγραμματιζόμενη αυτόματη καταλογογράφηση.
  • Έξυπνη εξαγωγή λέξεων-κλειδιών.
  • Λειτουργία με πολλά αρχεία.
  • Μετατροπέας κειμένου σε ομιλία.
  • Λήξη εγγράφων.
  • Ζωντανή επεξεργασία.

Ροή επεξεργασίας

  • Δημιουργία σύνθετων ροών.
  • Ροές εργασίας για έλεγχο, έγκριση, επικύρωση.
  • Υποστήριξη για σειριακές και παράλληλες ροές εργασίας.
  • Εκχώρηση εργασιών σε ομάδες ή χρήστες.
  • Από τον πίνακα ελέγχου μπορεί να παρακολουθούνται οι εργασίες και η κατάσταση των ροών εργασιών.
  • Ειδοποίηση διαμορφώσιμων μηνυμάτων αλληλογραφίας.
  • Η ροή εργασίας σάς επιτρέπει να κάνετε αυτόματη λήψη από έναν φάκελο ή τύπο εγγράφου.
  • Αυτόματη εκτέλεση ροής εργασίας βάσει φακέλου ή τύπου φακέλου.

Προεπισκόπηση εγγράφου

  • AutoCAD.
  • Οικογένεια MS Office.
  • Ανοίξτε την οικογένεια του Office.
  • PDF.
  • Ήχος και βίντεο.
  • Εικόνες.

Έλεγχος έκδοσης

  • Με βάση το μοντέλο check-in / check-out.
  • Προσθέση σχολίων σε εκδόσεις.
  • Πρόσβαση σε προηγούμενες εκδόσεις του εγγράφου.
  • Επαναφορά προηγούμενων εκδόσεων του εγγράφου.
  • Επιτρέπει τη συμπύκνωση ιστορικού προκειμένου να ελευθερωθεί χώρος.

Μεταδεδομένα

  • Μπορείτε να προσθέσετε τις δικές σας ομάδες στις ιδιότητες του συστήματος (μεταδεδομένα).
  • Υποστηρίζει διάφορες μορφές εισόδου : ημερομηνίες, συνδέσμους, απλές λίστες, λίστες πολλαπλών επιλογών, περιοχές κειμένου.
  • Διεθνοποίηση των τιμών μεταδεδομένων.
  • Ας ταξινομήσουμε τη θέση του τρόπου εμφάνισης των μεταδεδομένων στη διεπαφή χρήστη.

Πίνακας Προεπισκόπησης

  • Προβολή χρήστη (επεξεργασία εγγράφου, κλειδωμένο, εκφόρτωση, υπογραφή, τελευταία τροποποίηση, τελευταία μεταφόρτωση).
  • Επισκόπηση (έγγραφα που προβλήθηκαν / τροποποιήθηκαν, την τελευταία εβδομάδα / μήνα που μεταφορτώθηκε τελευταία, τελευταία τροποποίηση).
  • Νέος χρήστης (αναζήτηση πράκτορα).
  • Προβολή ροής εργασίας.
  • Προβολή email (νέα αλληλογραφία και συνημμένα).
  • Αναζήτηση και πλοήγηση εγγράφων Cloud.
  • Ροή RSS.
  • Ενσωμάτωση OpenMeetings.

Διαχειριστής εργασιών

  • Δημιουργήστε εργασίες.
  • Εκχώρηση, έλεγχος ή ολοκλήρωση εργασιών.
  • Διαχειριστείτε την κατάσταση και τα έργα που σχετίζονται με εργασίες.
  • Διαμορφώσιμες ειδοποιήσεις μηνυμάτων αλληλογραφίας.

Ημερολόγιο

  • Δημιουργήστε εργασίες.
  • Μετακίνηση ή αλλαγή της διάρκειας εργασίας.
  • Μιηνιαία, εβδομαδιαία και καθημερινή προβολή.

Κεφαλοποιώ

Το OpenKM επιτρέπει στο χρήστη να μετατρέπει τις πληροφορίες σε πολύτιμο πνευματικό κεφάλαιο και ενεργητικά περιουσιακά στοιχεία για την επιχείρηση. Αυτό βοηθά τους οργανισμούς να συνειδητοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες των εταιρικών γνώσεων πολύ πιο γρήγορα.

Το σύστημα περιλαμβάνει επίσης εργαλεία διαχείρισης για τον καθορισμό των ρόλων διαφορετικών χρηστών. Ο έλεγχος πρόσβασης, το όριο χρήστη, το επίπεδο ασφάλειας εγγράφων, τα λεπτομερή αρχεία καταγραφής δραστηριότητας και η διαχείριση της ροής εργασίας, είναι μόνο μερικές από τις διαθέσιμες δυνατότητες. Το OpenKM βελτιώνει την προσωπική παραγωγικότητα χαρτογραφώντας τις καθημερινές διαδικασίες εργασίας των χρηστών, συμβάλλοντας στην επίτευξη υψηλών ποσοστών υιοθέτησης.

Μηχανή αναζήτησης

  • Αναζητά έγγραφα ανά περιεχόμενο, λέξη-κλειδί, ημερομηνία τροποποίησης, συγγραφέα και τύπο εγγράφου. Αυτόματη ευρετηρίαση φορτωμένων εγγράφων: Κείμενο, HTML, RTF, XML, PDF, OpenOffice.org, MS Office, MS Office 2007, EXIF JPEG, MP3 ID3.
  • Αναζήτηση με συνώνυμα.
  • Οι αναζητήσεις ταξινομούνται κατά συνάφεια.
  • Αναζήτηση χρησιμοποιώντας ιδιότητες ομάδας (μεταδεδομένα).
  • Επιτρέπει την αποθήκευση ερωτημάτων.
  • Προχωρημένες αναζητήσεις χρησιμοποιώντας SQL.
  • Χρήστης ειδήσεων.
  • Αναζήτηση με βάση μια ιεραρχική δομή καταλόγου.
  • Επιλογή των αντικειμένων αναζήτησης, τους φακέλους, τα email, τα έγγραφα ή τις εγγραφές.
  • Επιτρέπει τη χρήση ετικετών για την εύρεση εγγράφων.
  • Επιτρέπει τη χρήση μεταδεδομένων για τον εντοπισμό εγγράφων.
  • Επιλογή απλής και σύνθετης αναζήτησης.
  • Επιτρέπει την ταξινόμηση των αποτελεσμάτων σύμφωνα με διάφορα κριτήρια.
  • Λήψη Επιλογών ή μετάβαση στη θέση ενός εγγράφου από την προβολή αποτελεσμάτων.
  • Υποστήριξη για Stemming, stop-words και συνώνυμα.
  • Υπηρεσία ειδήσεων Push (βάσει ερωτημάτων χρήστη).

Διαχείριση

  • Πλήρης έλεγχος χρήστη (ίχνος καταγραφής). Όλες οι λειτουργίες του χρήστη καταγράφονται και αποθηκεύονται σε μια βάση δεδομένων.
  • Εμφάνιση συνδεδεμένων χρηστών.
  • Ξεκλειδώστε και αφαιρέστε τα δημοσιευμένα έγγραφα.
  • Δείτε το αποθετήριο.
  • Προχωρημένες αναζητήσεις χρησιμοποιώντας SQL.
  • Λεπτομερές αρχείο καταγραφής δραστηριότητας.
  • Εισαγωγή εγγράφων / φακέλων από το σύστημα αρχείων.
  • Εξαγωγή του συστήματος αρχείων αποθετηρίου.
  • Διαχείριση της ροής εργασίας.
  • Αναφορές (jasper).
  • Εισαγωγή του θησαυρού (ή μορφές OWL .rdf).
  • Προβολή ρυθμίσεων διαμόρφωσης.
  • Όριο χρηστών.
  • Προφίλ χρήστη (λειτουργίες στις οποίες έχει πρόσβαση ένας χρήστης).
  • Προγραμματιστής εργασιών (scheduler).
  • Έξυπνες εργασίες.
  • Μακροεντολές.

Θησαυρός

  • Προβολή εγγράφων στη δομή του θησαυρού.
  • Αυτόματη εξαγωγή λέξεων-κλειδιών.
  • Έγγραφα εκπαίδευσης και κατάρτισης βασισμένα στην Ενότητα Skos.

Ασφάλεια

  • Προσθήκη για έλεγχο ταυτότητας με βάση το JAAS.
  • Υποστήριξη για LDAP, Active Directory, DBMS, κ.λπ. (μέσω ενός αρχείου διαμόρφωσης). Από προεπιλογή, το OpenKM συνοδεύεται από ενσωματωμένη βάση δεδομένων.
  • Λίστα λεπτομερειών ελέγχου πρόσβασης.
  • Ευελιξία στην επιλογή κληρονομιάς των λιστών ελέγχου πρόσβασης.
  • Ασφάλεια και ρόλοι χρηστών.
  • Δικαιώματα σε φακέλους και έγγραφα.
  • Καταγραφή κάθε λειτουργίας χρήστη.
  • Υποστήριξη για επικοινωνίες SSL.
  • Κρυπτογραφία (κρυπτογραφεί και αποκρυπτογραφεί έγγραφα).
  • Ηλεκτρονική Υπογραφή.

Ενσωμάτωση

  • Kofax.
  • Abby Flexicapture.
  • Έξυπνες Φόρμες.
  • Flexibar.
  • 2D αναγνώστη γραμμωτού κώδικα.
  • Ενεργό αρχείο.
  • LDAP.
  • SSO, CAS (έλεγχος ταυτότητας).
  • Canon IW DS.
  • Με την χρήση τρίτης εφαρμογής με χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών.
  • Με την χρήση τρίτης εφαρμογής χρησιμοποιώντας CMIS.
  • Με την χρήση τρίτης εφαρμογής χρησιμοποιώντας το Υπόλοιπο.
  • Αυτόματος συγχρονισμός με υπολογιστές Windows και Linux.
  • SDK για Java και NET.
  • Ms Office Πρόσθετα.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Γενικές ερωτήσεις

OpenKM in 5 minutes!