Από το 2005, η OpenKM διακρίθηκε στην αγορά συστημάτων διαχείρισης εγγράφων τεχνολογιών "Open Source". Το OpenKM είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες κάθε πελάτη και στα προβλήματά του όσον αφορά τη διαχείριση των εγγράφων στην εταιρεία.
Ακολουθεί μια μικρή αναφορά για το τι ήταν, είναι και θα είναι το OpenKΜ καθώς επίσης και στις δυνατότητες που προσφέρει στην διαχείριση εγγράφων, ο στόχος της οποίας δεν είναι άλλος από το να μας γνωρίσετε λίγο καλύτερα.
Το 2004, το μεγαλύτερο μέρος της ομάδας OpenKM εργαζόταν ως προγραμματιστές και διαχειριστές έργων σε μια εταιρεία που ειδικευόταν σε νέες τεχνολογίες και ανοιχτό κώδικα, και ήταν διανομέας λύσεων διαχείρισης εγγράφων βάσει τεχνολογίας που είχε η ίδια αποκτήσει.
Εκείνες τις μέρες, το κόστος των προϊόντων διαχείρισης εγγράφων θα μπορούσε να αναληφθεί μόνο από μεγάλες εταιρείες. Αφού μελετήθηκε και αναλύθηκαν διάφορες εφαρμογές διαχείρισης εγγράφων εκείνη την εποχή, γεννήθηκε η ιδέα της ανάπτυξης ενός συστήματος διαχείρισης γνώσης «Open Source», το οποίο από τη φύση του, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί τόσο από τις μεγάλες όσο και από τις μικρές επιχειρήσεις, αλλά χωρίς να χρειάζεται να πραγματοποιηθεί μεγάλη επένδυση στην απόκτησή του.
Το 2005 όταν προέκυψε η ιδέα, η οποία έγινε πραγματικότητα με την απορρόφηση κονδυλίων για ανάπτυξη από την ισπανική κυβέρνηση μέσω του Εθνικού Προγράμματος Τεχνολογιών Υπηρεσιών για την Κοινωνία της Πληροφορίας. Η πρώτη έκδοση του προϊόντος κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 2007: έτσι γεννήθηκε το OpenKM (Open Knowledge Management).
Την ίδια χρονιά, μετά το κλείσιμο της παλιάς εταιρείας, αποφασίζουμε να επενδύσουμε σε αυτό το προϊόν και να κυκλοφορήσουμε το δικό μας. Το όραμά μας και εμπειρία σε αυτόν τον τομέα, μας επέτρεψε να πάμε στην αγορά και να κυκλοφορήσουμε νέες εκδόσεις με νέες δυνατότητες. Η συνεχής ανάπτυξη προϊόντων, η εγγύτητα με τους πελάτες και οι χρόνοι απόκρισης θεωρήθηκαν βασικοί παράγοντες για την εισαγωγή ενός καινοτόμου προϊόντος στην αγορά.
Εμφανίστηκαν οι πρώτοι πελάτες (εσωτερικοί και διεθνείς) και τα όνειρα μας άρχισαν να διαμορφώνονται. Από το 2009, ορισμένοι μεγάλοι πελάτες εμπιστεύονται το προϊόν μας και ξεκινήσαμε να αναπτύσσουμε το δίκτυο συνεργατών μας.
Η προσπάθειά μας αρχίζει να αναγνωρίζεται με βραβεία όπως το δεύτερο καλύτερο επιχειρηματικό έργο του IE Business School ως η καλύτερη εφαρμογή του Portal Software "απαραίτητο πρόγραμμα για τις επιχειρήσεις". Λάβαμε επίσης συγχαρητήρια από μεγάλες επιχειρήσεις όπως η Google, σύμβουλοι όπως ο Gartner.
Το 2011 και το 2012 είναι τα χρόνια ενοποίησης, η επέκταση της ομάδας, με επαγγελματίες που έχουν εμπειρία τόσο στον τεχνικό τομέα όσο και στον εμπορικό χώρο. Η OpenKM επεκτείνει την αγορά της σε όλες τις ηπείρους και έχει πελάτες σε μέρη τόσο διαφορετικά όσο η Ιαπωνία, η Λατινική Αμερική, η Σιγκαπούρη και η Αυστραλία. Η εφαρμογή μεταφράζεται σε 35 γλώσσες και καταγράφει κατά μέσο όρο 7.000 μηνιαίες λήψεις μέσω του Διαδικτύου, φτάνοντας σε περισσότερες από 4.000 εγκαταστάσεις παγκοσμίως.
Το 2013, επιτυγχάνονται οι οικονομικοί στόχοι για τη συνέχιση του έργου, τη διατήρηση του σχεδιαζόμενου χάρτη πορείας, τον κύκλο εργασιών του προηγούμενου έτους καθώς και τον αριθμό των πελατών και των συνεργατών του ο οποίος διπλασιάζεται.
Σήμερα, η επιθυμία μας είναι να συνεχίσουμε να δημιουργούμε συνεργασίες σε όλα τα επίπεδα με τους πελάτες, τους συνεργάτες και τις εφαρμογές τρίτων που μας δίνουν τη δυνατότητα να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη λύση σε οποιοδήποτε οργανωτικό περιβάλλον, με σταθερό στόχο την επίτευξη της καλύτερης δυνατής εμπειρίας χρήστη.
Σας ευχαριστούμε που μας βοηθήσατε να βελτιωθούμε