Επεκτείνετε τις δυνατότητες του OpenKM

Αίτημα Εγγράφων OpenKM

Η μονάδα διαχείρισης αιτημάτων εγγράφων (Doc Request) επιτρέπει στους χρήστες να ζητούν και να λαμβάνουν έγγραφα με ασφαλή και κρυπτογραφημένο τρόπο, καθιστώντας την ιδιαίτερα χρήσιμη για χρηματοοικονομικά, εκπαιδευτικά και άλλα ιδρύματα που χρειάζονται ασφαλή επικοινωνία με εξωτερικούς πελάτες.

Χαρακτηριστικά:

  • Δημιουργία φακέλων πελατών για την αποθήκευση αιτούμενων και ληφθέντων εγγράφων.
  • Απαίτηση για απευθείας μεταφορές αρχείων σε φάκελο αντί της χρήσης διακομιστών email, για διασφάλιση της ασφάλειας.
  • Ενοποιημένη αποθήκευση τεκμηρίωσης και άμεση διαθεσιμότητα για όλα τα μέλη της διαδικασίας.
  • Ευελιξία στο σχεδιασμό και τη διαχείριση νέων αλληλεπιδράσεων υπηρεσιών και προσαρμογή συστημάτων υπηρεσιών για βέλτιστη παραγωγικότητα και ποιότητα.

Πλεονεκτήματα:

  • Ασφάλεια και κρυπτογράφηση εγγράφων.
  • Κεντρικοποιημένο σύστημα αιτήσεων.
  • Ασφαλής καταγραφή αιτήσεων και εγγράφων.
  • Αυτοματοποίηση αποστολής αιτημάτων εγγράφων.
  • Προσαρμοστικότητα και δυνατότητα εξατομίκευσης για την κάλυψη των ειδικών αναγκών της επιχείρησης.
  • Ενσωμάτωση με άλλα συστήματα.

Το OpenKM μπορεί να ενσωματωθεί με άλλα συστήματα διαχείρισης υπηρεσιών (SQM) και διαχείρισης περιπτώσεων, επιτρέποντας αποτελεσματικότερη και συντονισμένη διαχείριση αιτημάτων και εγγράφων.

H μονάδα διαχείρισης αιτημάτων του OpenKM είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για τη διαχείριση και τον έλεγχο των αιτημάτων εγγράφων με ασφαλή και αποτελεσματικό τρόπο, καθιστώντας την ιδιαίτερα χρήσιμη για εταιρείες που χρειάζονται ασφαλή και κρυπτογραφημένη επικοινωνία με εξωτερικούς πελάτες.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Γενικές ερωτήσεις

OpenKM in 5 minutes!