Επεκτείνετε τις δυνατότητες του OpenKM

Προηγμένη Μονάδα OCR OpenKM

Η προηγμένη μονάδα OCR του OpenKM παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση για την οπτική αναγνώριση χαρακτήρων, επιτρέποντας στους οργανισμούς να διαχειρίζονται μεγάλους όγκους εγγράφων με αυτοματοποιημένο και αποδοτικό τρόπο.

Χαρακτηριστικά:

  • Έξυπνη Αναγνώριση Δεδομένων: Αυτόματη καταγραφή και εξαγωγή βασικών δεδομένων όπως ημερομηνίες, αριθμοί τιμολογίων, ποσά και λεπτομέρειες, ανεξαρτήτως διάταξης ή μορφοποίησης του εγγράφου.

  • Αυτοματισμός Διαδικασιών: Αυτοματοποιεί την ταξινόμηση, την ευρετηρίαση και την εκχώρηση μεταδεδομένων στα έγγραφα, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα και μειώνοντας σημαντικά την ανάγκη για χειροκίνητη εργασία.

  • Διαχείριση Σφαλμάτων: Ενσωματώνει ένα σύστημα ειδοποιήσεων και διαχείρισης σφαλμάτων που ενημερώνει τους χρήστες σε περίπτωση προβλημάτων, διευκολύνοντας την ταχεία και αποτελεσματική επίλυση.

Χαρακτηριστικά:

  • Βελτιστοποίηση Χρόνου: Επιταχύνει την επεξεργασία εγγράφων, όπως τιμολόγια και παραγγελίες, μειώνοντας τους χρόνους αναμονής και επιτρέποντας στην εταιρεία να ενεργεί πιο γρήγορα.

  • Μείωση Ανθρώπινων Σφαλμάτων: Εξαλείφοντας επαναληπτικές και επιρρεπείς σε σφάλματα εργασίες, το προηγμένο module OCR μειώνει σημαντικά τα σφάλματα στη διαχείριση εγγράφων.

  • Κλίμακα: Σχεδιασμένο για να διαχειρίζεται αυξανόμενους όγκους εγγράφων, αυτό το module επιτρέπει στις οργανώσεις να προσαρμόζονται εύκολα στις μεταβαλλόμενες επιχειρηματικές ανάγκες.

  • Μεγαλύτερη Ακρίβεια: Παρέχει υψηλή ακρίβεια στην αναγνώριση και εξαγωγή δεδομένων, ακόμη και σε έγγραφα με σύνθετους μορφότυπους ή δομές.

  • Βελτιωμένη Ικανοποίηση Πελατών: Βελτιστοποιώντας την πρόσβαση στην πληροφορία και βελτιώνοντας την ταχύτητα απόκρισης, το προηγμένο module OCR συμβάλλει σε μια πιο ικανοποιητική εμπειρία για πελάτες και συνεργάτες.

Η προηγμένη μονάδα OCR του OpenKM είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για εταιρείες που επιδιώκουν να βελτιστοποιήσουν τη διαχείριση των εγγράφων τους, αυξάνοντας την ακρίβεια, την αποδοτικότητα και τον έλεγχο των επιχειρηματικών διαδικασιών τους.

Ενσωμάτωση με την Πλατφόρμα OpenKM

Προηγμένο Μοντέλο OCR ενσωματώνεται άψογα με την πλατφόρμα OpenKM, επιτρέποντας πλήρη αυτοματοποίηση από την παραλαβή εγγράφων μέχρι την τελική επεξεργασία και αποθήκευση. Χάρη σε αυτή την ενσωμάτωση, οι οργανισμοί μπορούν να επωφεληθούν από μια πιο ευέλικτη διαχείριση εγγράφων, μειώνοντας τον χρόνο και βελτιώνοντας την ακρίβεια της διαχείρισης δεδομένων.

Αυτό το μοντέλο είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε τομείς όπως τα χρηματοοικονομικά, η εφοδιαστική αλυσίδα ή η βιομηχανία, όπου η σωστή ερμηνεία και επεξεργασία των εγγράφων είναι κρίσιμη για τη διατήρηση της επιχειρησιακής αποδοτικότητας και την τήρηση των ισχυουσών κανονισμών.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Γενικές ερωτήσεις

OpenKM in 5 minutes!